Utgångsposition

Äntligen har lilleman fattat vad det går ut på! Eller ja, äntligen har jag lyckats få honom att förstå :)
 
Ingångar har han typ alltid kunnat men att sitta också, det var svårförstått. Om jag sa "sitt" så satte han sig antingen för långt bak eller så trodde han att det var ett helt nytt kommando och att det inte alls hörde ihop med "ingången" så då satte han sig framför mig eller något sådant :)
 
Men nu ni. Nu är vi på G. Hehe, jag har fått lydnadsboken nu och är smått övertaggad. Sjukt snabb leverans förresten. Jag fick ett mejl måndagmorgon att beställningen hade behandlats och tisdag var den hos mig! Hur gick det till?
 
I alla fall, här är filmen
 
1 lisa:

skriven

Ser ju ASBRA ut! :D Har du kört med klossen? :P

Sjukt snabb leverans av boken med! :) Har hört att den ska vara bra, vad tycker du? Är den värd att köpa även om man inte ska träna/tävla lydnad?

Svar: Ne, ingen kloss. Jag tycker hittills att boken verkar jätte bra! :)
Julia Åström

2 Marie och Hero:

skriven

Va duktig han är :) och va stor han har blivit!

Svar: Tack! :D Ja, han växer så det knakar! :)
Julia Åström

Kommentera här: