Beslutsångest

Svart eller grön? Grön eller svart? Först tänker jag "roligare med grön", men då vill jag ha svart nästa sekund. Sen tänker jag "ser proffsigare och stiligare ut i svart" men då tycker jag grön är roligare nästa sekund... Inte lätt!
1 Erika:

skriven

grööön! :D

sv: Jag gillar fortfarande tollaren. Men aussie känns mer "jag" :)

Vi planerar att starta i bruks, lydnad och lite annat kul som faller in. Inte agility eller nåt sånt i alla fall, men arbeta ska han få göra :) Mest med spår och lydnad som sagt. Lite av varje utom agility och htm då :D

Ja de första 6 veckorna gick jättefort. Idag blir han sju och vi hämtar honom nästa söndag. (10 valpar i kullen som ska hämtas så man får ta den tid som finns :D)

2 Elin och Billy:

skriven

Åh! Jag hade också sådan beslutsångest med selen. Köpte en grön iaf och tycker att den är suuuperfin =)

Tror att färgen på aussie du tänker på kan heta "red tricolor" men är inte 100% säker =)

Kommentera här: