Underbar träning ikväll!

Ikväll var en sådan här träning med en sådan bra känsla som jag bara vill spara, rama in på väggen och påminnas om varje gång vi ska träna! Underbart vart det! Han hade fokus hela passet, trots att intressanta valp-Uma en gång luktade han i baken när vi gick fot, och trots att Mira löpte (!!!). När det går såhär bra och känslan bara är bäst i världen så brukar jag säga till han "gud, vad jag älskar när du är såhär. Varför är du inte såhär hela tiden?". Om han hade kunnat svara lovar jag väl att jag hade fått ett "för att jag vill att du ska få en utmaning, matte...". Skämt å sido. Alla har vi bättre och sämre dagar, även hundarna. Och idag var en sådär här jippi-bäst-i-världen-dag! 




1 Andrea å Co. :

skriven

Åh men de e ju precis va du ska göra ;) rama in detta i sinnet å plocka fram när du behöver det! Låter som ni är kanonduktiga å har kul tillsammans !!

Svar: Ja, jag borde nog göra det! Ja, det där går väl upp och ner, men det är väl lite så det ska vara ;) :) Men tack så mycket, och kul har vi! :D
Julia Åström

Kommentera här: