Lite film

En egentligen helt meningslös film. Den större delen syns bara Hugos rumpa. En väldigt snygg rumpa i och för sig ;)
 
Ljudet är dåligt också, man måste höja mycket för att höra. Men han var rolig att träna med i torsdags (också). Väldigt på G, nästan lite för på G. Han är söt när han backar på kommando, haha. Det är i alla fall en film där vi tränar början till fjärrdirringering, där jag har tänkt lära in "stå" också. Det är första gången vi testar det på filmen nedan, och inte ser det bra ut. Men jaja, en liten film och ett levnadstecken från oss i alla fall!
 
Nu ska vi en sväng på "Öppen träning" på HundArenan. Jag har ingen aning om hur många det kommer vara där, men jag har i alla fall tänkt pröva mitt eget tålamod med att träna på att gå in i lokalen (han känner igen lokalen) utan att ljuda och väl inne tänkte jag köra mycket fokus "bara". Det får nog duga!
1 Lisa:

skriven

Han har faktiskt en mycket snygg rumpa, hehe ;)

Ni är så söta tillsammans! Och härligt att det gick så bra på träningen (läste det senare inlägget med, hehe..) Ni är verkligen fantastiskt duktiga, blir så glad att jag fått följa dig och Hugo!! :D

Svar: Haha, ja, alltså det gick "med våra mått mätt" bra. Efter våra förutsättningar så att säga :D Men ja, jag var och är riktigt nöjd över hans framsteg :) Vad glad jag blir, tack så mycket fina du!
Julia Åström

Kommentera här: