Sbk tävling

Nu har Hugo en profil på Sbk tävling! Vet ni vad det kanske innebär? Måste bara registrera mig själv också. Mina egna medlemsnummer osv kan jag ju inte utantill. 

Dessutom, ett stort grattis till pappsen och Jennie som tog ett cert förra helgen (tror jag det var). Nu tror jag att det bara säger "pang, pang" så är pappsen Svensk utställningschampion med jaktmerit! Så fin! Hugos halvsyskon lyckades också kalasbra förra helgen i Skellefteå och Piteå! Bland annat så tog Akai två cert! Stort grattis till finfina syskonen :D
1 Elin och Billy:

skriven

Spännande med profilen! Bara att anmäla till tävling nu!
Kul med alla som tar cert, Hugos tur nästa gång? :D

Svar: Ja, vi får väl se ;) Superkul! Hoppas hoppas, tror dock att han behöver lite tid att växa till sig och sådär :)
Julia Åström

2 Elin o Olle:

skriven

Va roligt, ska oxå fixa ett till olle ^^
så ni ska börja tävla snart? :)

o grattis till hugos pappa :D

Svar: Nja, jag är lite sugen på en rallytävling i juli. Men på övriga tävlingsfronter måste vi vänta ett tag :) Superkul :D
Julia Åström

3 Erica:

skriven

Nu jäklar, det går bra nu ;)

Svar: Haha japp ;)
Julia Åström

4 Malin:

skriven

Tusen tack för din kommentar :) Så fin sida ni har! Hugo är så söt och det ska bli spännande att följa er framöver! :)))

Svar: Så lite så :D Tack så mycket!!! Ja, vi tar oss väääldigt sakta, men förhoppningsvis säkert framåt ;)
Julia Åström

Kommentera här: