Glada besked: Filmer

Lämnar frustrationen och besvikelsen från igår (i lördags egentligen) och delar här med mig av filmer från i veckan. 
 
Här kör vi rutan... baklänges
En av många övningar för att utveckla förståelsen av rutan!
 
 
Här har vi börjat träna treans fjärr med stå-skiftena. Här tänker jag bara träna in fin teknik när jag sitter såhär. Jag tänker inte börja köra stå-skiften tävlingsmässigt och uppställt. Där resonerar jag, precis som med ligg i rutan, att jag inte vill skapa förvirring i onödan. Men att börja titta på det går ju, och är roligt ;)
 
 
 
Och här har vi tränat ingångar på plan. På filmen är det inte med att Magdalena precis har kallat in oss, följt av tandvisning. Så här körde vi vidare med nästa moment linförighet, dock utan kommendering. Ingångar på plan-träningen har verkligen gett resultat! Mer om det en annan gång. 
 

Kommentera här: