Kvällens träningsplan

Lite såhär brukar träningsplaneringarna se ut för mig. Denna gäller Hugo. Disse är hemma och myser med mamma ikväll, och har varit där från igår. Han har ju faktiskt varit och flängt fram och tillbaka lite, så han får mysa i någon dag innan vi sätter igång och tränar igen med honom också. 


1 Elin och Billy:

skriven

Jag brukar också göra träningsplaner. Det blir så mycket lättare då! Men smart att skriva på mobilen, släpar jämt med värsta blocket :P

Svar: Ja, jag brukade också ha block, men mobilen känns enklare :D
Julia Åström

2 Erica:

skriven

Så duktig och strukturerad du är! Jag brukar mest träna... uhm utan koll alls på planer ;)

Svar: Haha tack! Ja men det känns som att det går lättare/fortare att ta sig till sina mål om man har en strukturerad plan. Annars blir det som du säger, att man "bara" tränar, och då tränas oftast "det gamla vanliga" och man kommer kanske ingenstans i det som verkligen behöver tränas :)
Julia Åström

3 Alfrida:

skriven

Det gör hela skillnaden att ha en plan! Annars gör jag det lätt för svårt om jag är ivrig eller fullföljer inte övningarna :)

Svar: Ne men precis. I längden tror jag det är extra viktigt. Jag tror att man kommer till sina mål mycket mycket fortare om man är duktig på att planera träningarna. Då blir verkligen "rätt" saker tränade och man kan vara mycket effektivare :)
Julia Åström

Kommentera här: