Avslöjande

MÅSTE säga det här nu. Kan ej bära på bomben längre. I sommar åker jag och hälsar på en kelpie-kennel jag är väldans intresserad av, och om allt går bra så flyttar Hugos lillebror hem i början på 2015. Låter så långt bort när man säger det sådär, meeeen... jag längtar! Två godingar. Två kompisar. 
 

Det jag egentligen tänkte säga var hans namn, som jag självklart redan har bestämt. Det blir en Loui. Som apan i djungelboken, fast utan "e" på slutet, dvs... han stavar som hockeyspelaren, men uttalar som apan. Hugo och Loui. Båda är två-stavigt, har fyra bokstäver och klingar fint tillsammans. Kan inte bli annat än succé! Här om dagen slog det mig, Hugo Boss och Kung Loui! Även det klingar fint. Hugo Boss antar jag att alla känner igen? Kung Loui(e) heter ju apan. Perfekt. Jag längtar tills jag får beställa matchande halsband. Tänker mig knallrosa "bakgrund" och svart band. På Hugos halsband står det Boss i neongrönt och på Louis halsband står det Kung i knallgult. Jag har halsbandsabstinens, jag vet. 

Så nu vet ni, JAG PAXAR namnet Loui, och jag paxar även färgkombinationen till halsbanden ;)
1 Elin o Olle:

skriven

Va roligt :D lycka till ^^

Svar: Tack! :) Nu är det ju ett tag kvar men...
Julia Åström

2 Elin och Billy:

skriven

Gud så roligt och spännande! Stort lycka till :D

Svar: Ja, eller hur! Det bara pirrar i kroppen! Har inte du några planer på tillökning i flocken då? :)
Julia Åström

Kommentera här: