Disen

Finns ingen goare gulligare än Disse. Jag är så glad att jag/vi har fått möjligheten att lära känna honom och få ha honom i vår vardag. Jag vill påpeka att hur mycket jag än skriver om Hugo så är Disse alltid med. Han tränar också. Han sköter sig också exemplariskt, oftast bättre än Hugo hehe. Han är den mysigaste och goaste hunden jag mött. Varför jag skriver mer om Hugo än om Disse är väl helt enkelt en vana. Hugo är som mitt "utveckla och ta oss an våra mål"-projekt sedan 2,5 år tillbaka. Det är han jag uppdaterar om för att jag alltid har gjort. Men Disse är helt klart alltid med. Han är aldrig glömd eller åtsidosatt. Han är en stjärna. Viktig info denna tisdagskväll. 

Men många frågar "har du tagit över Disse?". Svaret på den frågan är nej. Det har jag inte. Än så länge hjälper jag bara Jennie med att ha honom hos mig. Men mest troligt och förhoppningsvis (*hoppas* *hoppas* *hoppas*) kommer min mamma och hennes man ta över honom. Jag hoppas och tror stenhårt på den idén. Mamma och Tore med, men just nu har de lite annat än tänka på, därav dröjer beslutet lite.

Jag vill ha valp. Men jag vill också jätte gärna ha Disse med i vår vardag. Detta hade varit en jätte bra lösning för alla. Och Disse trivs verkligen. Det är jag övertygad om. 

Tack Jennie för att vi har fått lära känna Disse, och för det stora förtroendet! ♥♥♥
 

Bus-Disse 💖✨

Ett filmklipp publicerat av Julia Åström (@juastrom) Nov 11, 2014 at 11:36 PST

 
Hjälper mig att plugga matte. Lilla knä-apan. 
 
 

Parkour-Disse 😎 och "sitta-ner-på-rumpan-fungerar-alltid"-Hugo 😇

Ett filmklipp publicerat av Julia Åström (@juastrom) Nov 11, 2014 at 6:08 PST

 
1 Jennie:

skriven

Finaste Disen <3 Tack snälla Julia (och Annika och Tore) för att ni tar hand om min kille när vi inte kan ha honom hemma. Av det jag sett, både på film och i verkligheten så VET jag att han har det super :)

Svar: Det kan jag intyga att han har! Och tusen tack för att vi fick möjligheten och det stora förtroendet att lära känna denna toppengrabb! <3 <3
Julia Åström

Kommentera här: