Snabb uppdatering

I helgen har vi haft en otroligt kul och framför allt lärorik kurs med Cari. Jag har fått tips om Hugos "andra-hundar-och-störningar-problem" som jag aldrig tidigare har fått (även om jag såklart har många underbara hjälpsamma människor i min närhet som försöker och bryr sig). Men sådan otrolig träffsäkerhet i hjälpen... 
och detta har redan börjat skymta lite resultat (jag tänker dock inte "ropa hej än"). Men att Cari är helt fantastisk, som instruktör och som människa är något som är definitivt glasklart! Är så otroligt själaglad över att vi har henne. 

Mer ingående uppdatering kommer senare. 

1 Elin och Billy:

skriven

Åhh det här vill jag höra mer om!! Antingen får du ta och blogga ordentligt eller så kan du väl berätta på facebook? Vore fantastiskt att få höra!
Vi har också fått problem med andra hundar-störning på senare tid :(

Kommentera här: