Prylgalen igen


Jag gillade typ ändå rosafärgen på dessa, inte så skrikig. Lite mer byx-naturlig, om det nu är ett ord...? ;) 
Kepan har jag designat själv. Längtar sååå mycket till den kommer! :D 
W's Power Houdi
Jag är även sugen på en Houdini. "Alla äger en Houdini utom jag" sa jag med gråten i halsen likt en 3 åring. Men jag känner mig tyvärr inte redo att lägga ut 1800 kr för en tröja. Så stor skillnad mot andra tröjor kan det inte vara. Byxor är en helt annan grej. Där väljer jag gärna märkenas märke, förutom just här ovan för några sekunder sedan, men det var ju mer en färgfråga faktiskt. ;) 

Jag äger ju både ett par Fjällräven, ett par Lundhags, ett par Norröna och ett par från just Fritidsfabriken. Och varenda märkesbyxa slår Fritidsfabriken på fingrarna, många gånger, och hårt. Om man säger så. Om jag tvingas ranka så rankar jag dem såhär:

1. Norröna
2. Lundhags
3. Fjällräven
4. 
5.
6. Fritidsfabriken

:) :) 

MEN färgen var ju fin :) 

Kommentera här: