Go tell everyone under the sun, I'm on my way!

 

Sådär ja. Nu känns fotgåendet och känslan bra igen! 󾆶🏼󾍛🏻󾍘🏻 #schizofreni #schizo #HejaHärja #fotgående #SeUppFörDårarna

Publicerat av Hundar med stort H den 27 mars 2016

Nu har jag satt fingret på det och insett att jag faktiskt vill ha ett lättsammare fotgående för att jag ska vara nöjd. Det svåra var att bestämma sig för det, inte att det. Så fort jag hade bestämt mig så gick jag bara lite lättsammare själv och TADA, Härjis flyger fram. Positionen blir lidande och svajig (som jag annonserade om i tidigare fotgåendeinlägg nedan), men det får vara så ett tag. Lugna och till synes "tråkiga" fotgående må vara de som briljerar på SM och liknande, men vi får väl helt enkelt se till att vara katten bland hermelinerna då ;) ;)
 
Jag är så himla taggad för hundträning nu så att det är sjukt! Jag har tränat varje dag, flera gånger om dagen, under denna påskledighet. Även när jag inte tränar så kan jag inte låta bli att tänka hundträning. Och så var det mycket länge sedan det var senast. Någon gång i sensomras/höstas skulle jag säga...
 
Imorgon är det träning inplanerat med gänget igen och jag kan knappt bärga mig. Så laddad! 
 
 
1 Madde:

skriven

Vad roligt att du kommit igång igen😁 och att du kommit fram till hur du vill göra med ff. Hehe jag är tvärtom🙈 jag vill ha mina friafölj lugna ä metodiska😂 min första vovve hade jag mer flashigt ff. Vilket jag fick äta upp. Börja ljuda å ploga. Men alla passar med olika😘 borde träna någon dag😁

Svar: Ja det är ju så. Jag tänkte först ha ett lugnt och metodiskt men det kändes inte riktigt helt bra till slut. Men vem vet, jag kanske hinner ändra mig igen. Det är inte en omöjlighet ;) Ja det borde vi! :)
Hundar med stort H

Kommentera här: