Säg det till alla, vi är på väg!

Egentligen "säg det till alla jag är på väg", en låt från filmen Björnbröder. Men jag föredrar att använde "vi"! :D
 
Jag har nämligen nu anmält mig till lydnadstävlingskursen som startar på onsdag och håller på i 6 veckor! Det känns jätte kul och spännande, nyttigt för både mig och Hugo!
 
Vad mer? Jo, jag var till Piteå och såg på lydnadstävling i söndags där bland annat min faster Eva och hennes Dobermann Mira deltog. De startade i klass 1 och fick ett förstapris på 169.5 poäng trots en nollning på läggandet (tror jag att det var). De var duktiga i alla fall, och Eva och hennes träningskompis Sussi som var med tyckte att jag och Hugo skulle vara med i deras träningsgrupp! Wiiie! Dock var de för många, men de hade planerat att dela upp till två mindre grupper och då skulle jag och Hugo "rymmas"! Bra va? :D
 
Sen har jag nu skickat in bilderna till rasboken och betalat. Bilderna nedan blev det. Jag hade en himla beslutsångest kan jag då säga. Men det fick bli dessa i alla fall.
1 Dessi & Teddie :):

skriven

Vilken fin hund du har :)

Svar: Tackar! Han är underbar! :)
Julia Åström

Kommentera här: