Vad är det i paketet?

I veckan kom ju vårt efterlängtade paket! Tänkte visa lite mer ingående senare... Påminn mig ;)
Hugo tyckte i alla fall det var jätte intressant och kul, vilket såklart smittar av sig. Mer om det senare. 
 


Jag kom även på att jag har glömt att visa hur västen blev... sådär ser trycket på ryggen ut! Känns igen? Jo, det är samma som headern på bloggen, hehe! Jag blev jätte jätte nöjd! Bilden ger inte alls färgen på västen rättvisa dock. 
 


 
 
1 Erica:

skriven

Åh herrejäklar så snyggt det blev!

Svar: tack, mycket nöjd! :D
Julia Åström

2 Elin och Billy:

skriven

Åh vad snygg västen blev! Vart beställde du den? :)

Svar: Tack! :D Jag köpte den på en butik som typ köper in sådant här i stan. Sen sydde en annan butik ryggfickan, och sedan tryckte "den första butiken" texten ;)
Julia Åström

Kommentera här: