Grundfärdighetskurs

Igår började jag och två träningskompisar grundfärdighetskursen för Cari Rörström på TopDog! Det är en onlinekurs som håller på ända till i Juni. Jag gillar verkligen konceptet med att det kommer upp "lektioner" varannan måndag i en facebookgrupp, och sen ska vi deltagare lägga upp filmer och får tips och råd om det. Det ska bli jättekul! Att se andras filmer också! Vi är 8 deltagare, så jag tror att det kommer ge massa inspiration och motivation!
 
Den första lektionen är fokus i olika former + nostarget. Nostarget på pinne har jag och Hugo aldrig kört. Men igår var både första tillfället och gången då han lärde sig! ;) 
 
Välj HD-kvalité för annars är det i princip omöjligt att se vad som ens händer!
Även fast det känns lite basic så är det så himla viktigt! Speciellt för min lilla virrpanna ;)
 
 
 
 
Och här hittade jag då vi tränade på utgångsposition då han bara var 6 månader. Söt lillskit! Han hade dessutom typ ett rakare sättande då, haha, vad hände? ;)
 
 
 

Kommentera här: