Härja 19 veckor gammal


Jag blir varm i hela själen så fort jag tänker på den här damen. Underbara lilla goding. Jag (eller hon) har även fått mycket "beröm" för hur fin hon är i kroppen för sin ålder. HAHA! Jag tycker hon mest ser ut som en långbent kycklingunge, men den finaste av alla kycklingungar! ❤️

Så genomsnäll, go, puss:ig, busig, vild och galen. Så fort man tittar på henne viftar hon på svansen och lägger huvudet på sned likt "vad ska vi göra nu för kul?" Hon väcker mig ofta mitt i natten genom att komma och lägga sitt huvud mot min hals (ja, hon sover i sängen) och kramas länge länge. Då slår mattehjärtat lite extra hårt. 

Hon är precis så som jag vill ha henne! Jag skrattar verkligen vaaarje dag åt denna tjej, pajas som hon är. 
Livet skall tas i 200 knyck. Allt som inte går att utföra i galopp är en alldeles för sakta hobby, enligt henne. Lilla tokstolle. Vad måtte det bli utav dig? 

Kommentera här: