Dags för en ny träningsväst

HelsiTar Lydnadsväst
Dogmanias lydnadsväst
Arrak Outdoors Jumper Väst
 
Nu är det verkligen dags för en ny träningsväst då den jag har från Hurtta har rasat samman och är lite trasig lite överallt egentligen. Först hade jag tänkte köpa denna lite billigare (499kr) från Arrak Outdoor men har nu börjat tveka lite. Rosa är kul, men kanske inte sådär helrosa, hela tiden. Dessutom har det på senare tid slagit mig hur stor jag ser ut i Arraks träningsjacka. Den faller liksom osmickrande. Fast det måste ju ändå tilläggas att det har tagit mig ett helt år att inse hur stor och klumpig den ser ut så fort man har en tröja under, så då förstår ni ungefär hur obrydd jag är om sådant. ;) Så "äh, skitsamma". Jackan är jag ändå supernöjd med :) 
 
Annars står denna från Helsitar för 799kr också högt upp på "vill ha"-listan. 

Kommentera här: