Hungrar efter mer kunskap

Just nu är vi inne i lite utav en viloperiod, tyvärr, men de kanske behövs de med. I alla fall för att livet ska gå ihop i övrigt. Just nu är det extremt mycket i skolan och jag kämpar för att få det att gå ihop. I veckan är jag i alla fall Pluto-värd (vår inomhuslokal) och så till helgen kommer Cari till Luleå och håller kurs, så då ska vi träna tillsammans efter det. Det blir kul! 


Jag har beställt två nya böcker och väntar med spänning! En agilitybok och en sökbok. Jag vet inte ens om jag vill hålla på med agility ännu, men jag är extremt sugen på att lära mig något nytt ju! 

Dessutom har vi bokat en till kurs för Maria Brandel i september, en för SWDI i maj och så även en till kurs i sommar som inte är officiell ännu, mer om det senare 😍👏🏻 


Kommentera här: