Anmäld till vår första "tävling" tillsammans!

Ja, inte nu den lydnadstävlingen som jag anmälde Härja till när hon var 12 veckor gammal som går av stapeln i mars, den har jag eventuellt tänkt stryka oss ifrån. Hehe. Men mer om det en annan gång... Jag har anmält Härja till en utställning! Hahahaha, skrattar ihjäl mig, högt, av bara tanken. Vi lär ju skämma ut oss. Inte alls på så sätt att hon skulle bete sig otrevligt eller att jag tycker att hon är ful. Hon är väldigt fin, men hon är också en aussie och det som premieras i aussieringen tycker jag inte ens är fint. MEN Cari påminde mig om den lilla detaljen: 

"Kan hon ens trava?!".
Haha, vi har en vecka på oss att öva i alla fall! Hahaha! 

Jaja, det är en inofficiell utställning och det är valpklass 2. Skit-fucking-samma. Jag vill öva på miljön, hantering och att ha KUL tillsammans. Det blir superbra! :) 

Kommentera här: